söndag 7 september 2008

En av årets högtider!

Ja, snart är den här: Min födelsedag!
Som tidigare känns det väldigt praktiskt att lägga upp önskelistan här på bloggen. Men länkar och hela baletten.

Lite uppdeteringar innan jag kör igång med uppräknandet kanske. I helgen har jag jobbat i Väsby och kommit hem med diverse prylar. Inte helt oväntat, ännu fler böcker. Egentligen borde jag önska mig en ny bokhylla. En nyskapande pryl, som jag mer sällan lägger ut pengar på, har denna gång hängt med hem till rummet. Det är en tavla som jag haft min ögon på hela våren och som jag fick jaga för att tillslut få tag på. Så dagens tips till alla oss snåla studenter: När vi hittar något som vi tycker om så mycket att vi vet att vi kommer att köpa det såsmåningom. Köpt det direkt! Annars försvinner det och du blir bitter! Eller, som i mitt fall, lägga ner massa tid på undersökningar och jagande.

Nu vaktar dock Buddhan över min viloplats.


En bit av mitt ickeexisterande nattduksbord: Den nya pocketboken, fina örhängen och en hemlis.

Önskelista till den 2 oktober, för då var det exakt 22 år sen...

1. Ett nattduksbord (Ikea Vitt)
2. En cykel
3. Den här boken
4. En bra ljudbok
5. En knasig bokhylla (mest för Axels ögon)
6. Ett "det här brukade jag alltid låna av Maria när hon bodde här"-kit (Maria vet nog bäst själv, hihi!)
7. Beck-boxen
8. Presentkort på kläder: HM, Gina tricot, Indiska, Twilfit, Zara, Topshop, typ.
9. Muminmuggar

Frid och fred!

Inga kommentarer: