tisdag 19 februari 2008

Grattis oss och grattis Jakop!

Jenny hjärta Axel
(18 feb -08)
1 år!
Älskling och jag på en partybåt 2007

Dagen den 18 februari var inte bara min och Axels ettårsdag, det var också dagen då min gode vän Jakop Dalunde röstades fram (egentligen dagen då det blev officiellt på hans blogg) till ett av Grön Ungdoms blivande språkrör. Han tillsammans med Maria Ferm. Därför vill jag gratulera min vän här på Internetdagboken och uppmana alla läsare att ta en titt på Jakops "gröna" blogg: http://jakopdalunde.se

Glöm inte oss vanliga dödliga när du bara figuerar som tvådimentionell TV-personlighet Jakop. Jag är stolt över ha en vän som är blivande kändispolitiker. Go bro'! Nu räddar vi (egentligen du då) världen från värmeböljan!

Jag och Jakop på Movitz 2006

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Jenny :)